La Mennulara i altres llibres
Alguns dels llibres que han caigut aquests mesos, mentre estava viatjant:
The Traveller, John Twelve Hawks: als hostels la gent deixa basicament bestsellers i molta ciencia ficcio. Vaig veure aquest, i amb una mica de reserves el vaig agafar. Posava en portada “el nou codi da vinci”. Pero res, al final, aquest és molt millor. Historia interessant i reflexions bones sobre la societat digitalitzada i com gracies a Internet se’ns controla. La historia d’uns que controlen el planeta, i uns altres que hi lluiten, amagant-se amb identitats falses, per escapar al control ferri que rep la resta de la població, sense saber-ho. Molt recomanable.
La Mennulara, Simoneta Agnello Hornby: M’ha encantat. El vaig comprar feia bastant temps, perquè me’l va recomanar algú parlant de El sol dels Scorta, una altra novel·la ambientada a Sicilia. Aquest és la historia de la Mennulara, una criada d’una familia de la noblesa. Mor i es reconstrueix la seva vida a partir del que va parlant tota la gent del poble. Molt rodó, el personatge principal és una joia i la multitud de secundaris del poble també. La mafia és un aspecte secundari, però també hi és present.
Hell West and crooked, Tom Cole: aquest diria que només es deu trobar a Australia. La historia d’un noi que se n’hi va anar a començaments del segle XX i que explica la seva vida i els seus treballs. Des de caçar cocodrils a treballar a granges amb condicions inhospites, cuidant les vaques. Una d’aquestes granges on hi tenien bestiar, quan va arribar tenia uns terrenys que ocupaven una extensió superior a Bèlgica!! Xulo per visionar com devia ser l’Australia més salvatge de fa temps.
Making Jack Falcone, Joaquin Jack Garcia: és del 2008 i m’estranyaria molt que no se’n fes una pel·li. La historia del segon agent de l’FBI, després del Donnie Brasco, que aconsegueix infiltrar-se a la mafia. Explica com s´hi va introduint i altres casos que porta paral·lelament, com a agent infiltrat. Molt interessant per veure com funciona la mafia real a l’actualitat.
Més textos de: "Llibres"
Deixa un comentari
:: Amb compte ::
Ultims tweets de @ambcompte
- RT @QuimMonzo: Els Mossos recomanen el "consum moderat" de drogues per Carnaval: http://t.co/TQfb8b7J via @diariAra Ves-hi
- RT @vedellconsagrat: RT @fsamuel Stock photos anyone? Wait a minute.... http://t.co/NHrcxjJz <- BWAHAHAH!! /via @ibraheemyoussef Ves-hi
- @DoctorMoriarty hauria de ser foto d'avatar i tot Ves-hi
- @putogilipolles i tant, si li agrada el lambrusco ben segur que el disfrutarà Ves-hi
Ultims textos al blog
- El Petricó
- Black Mirror
- Discs preferits del 2011
- Viatge a Yucatan (Mèxic)
- Toca riure! Community i Life’s too short
- Esmorzars de forquilla: La Pubilla, Cal Boter, Neme i Can Ros
- “Escobar”, Roberto Escobar
- Com es fa South Park?
- Epíleg: Cambodja -Siem Reap, inundació, Phnom Pehn- (Viatge a Laos)
- Capítol 3: Vientianne, Pakse, Don Det (Viatge a Laos)
Categories
Ultims comentaris al blog
- Shaoppin en Flic & Flac
- Roger en Routa
- Imma C. en Routa
- Roger en Black Mirror
- Joan Victor en Black Mirror






