Air guitar aerobics

La nova revolució aerobica. En comptes de ballar al ritme de cançons de qualitat discutible, arriba la modalitat que posa el Highway to hell dels AC/DC i el Get your hands off my woman dels The Darkness per modelar el teu cos. Mou-te com les estrelles del rock i et posaràs en forma. Es diu Air Guitar Aerobics i és una cosa anglesa de la que ja n’han fet demostracions aquí, als gimnasos Holmes Places.

Més textos de: "Música"

1 comentari

  • Ahir vaig fer-ne una d’aerobic amb passos i música Afro. Molt divertit, semblava que la gent estava pirada cridant com una tribu de fans de Vitalinea posseïts.
    La classe de aerobic Kickboxing també és surrealista amb tot de gent barallant-se sols amb la música.
    Genial. Q ens està passant?

Deixa un comentari

:: Amb compte ::

Weblog de contingut dispers escrit pel Roger Compte. Comentaris sobre tecnologia, cinema, música...

Altres webs: Cuina amb compte (blog amb receptes i articles al voltant de la cuina) i Millora la web , una de trucs, idees, ajudes per fer webs, així com més serio.

Categories