De rapidshares i megauploads

Movent-se un per la xarxa, es troba amb arxius per descarregar que han estat pujats a servidors rapidshare, megaupload, mediafire… És una bona forma de compartir arxius (jo mateix ho faig per enviar packs de fotos de quan fem sortides i no col·lapsar elz correuz) però a la que vols descarregar-ne més d’un a la vegada et toca esperar-te i es fa una mica pesat. A no ser que hagis comprat una compta premium d’aquests serveis.

Però hi ha un programet que va molt bé per descarregar arxius des d’aquests servidors: el Jdownloader. Ens permet copiar-li vàries adreces d’aquestes i deixar-lo que ell vagi fent i descarregant, traient-nos la feina bruta d’haver d’anar esperant, copiant captches, clicant… A primera vista el programa pot semblar una mica complicat: al molt recomanable blogoff -ple de coneixements útils per la xarxa, en fan un senzill tutorial.

En comentaris anteriors… el Jubilat el recomanava per utilitzar-lo després de passar pel cercador de megauploads, rapidshares, badongos i similars anomenat Daleya.

Més textos de: "Internet"

Deixa un comentari

:: Amb compte ::

Weblog de contingut dispers escrit pel Roger Compte. Comentaris sobre tecnologia, cinema, música...

Altres webs: Cuina amb compte (blog amb receptes i articles al voltant de la cuina)

Categories

Ultims comentaris al blog